piątek, 22 marca 2013

4. Goplana, MOJITO.

    Dziś coś dla tych, którzy nie mogą już doczekać się końca postu. Powrót imprez i alkoholu już za niewiele ponad tydzień, a tymczasem na weekend czekoladowa propozycja o smaku popularnego drinka. Warto zgrzeszyć! ;)
 
     Goplana Mojito- Czekolada mleczna nadziewana kremem o smaku MOJITO. Zastanawiałam się długo nad kupnem tego produktu, zdecydowałam się, nie żałuję. Czekolada mleczna Goplany na wysokim poziomie, klasycznie, nie mam się czego przyczepić. Zaskoczeniem jest dla mnie konsystencja nadzienia, spodziewałam się płynnego, lejącego, a tymczasem jest bardziej zbite, kremowe. W moim guście, więc zaliczam to na plus. Samo nadzienie ma intensywny, orzeźwiający, cytrusowy smak, bardzo przyjemny. Całość dopełnia delikatna nutka mięty. Alkohol nie jest prawie w ogóle wyczuwalny, gdzieś być może można wyczuć delikatny aromat, ale może to dlatego, że wiedziałam, iż mam go poszukiwać. To dla mnie kolejna zaleta, ponieważ nie lubię smaku alkoholu w słodyczach.
     Moja ocena: Świetne!
     Wielkość opakowania: 90g
     Liczba kostek: 15
   
Cukier, tłuszcz kakaowy, miazga kakaowa, tłuszcz roślinny, śmietanka w proszku-z mleka, jogurt w proszku-z mleka, mleko w proszku pełne(4,1%), mleko w proszku odtłuszczone, syrop glukozowy, substancja utrzymująca wilgoć- sorbitol, spirytus (1,4%), bezwodny tłuszcz mleczny, proszek cytrynowy (0,3%), emulgatory (lecytyna sojowa i E 476), stabilizator- inwertaza, aromaty (wanilina, naturalny olejek miętowy i naturalny aromat cytryny). Masa kakaowa- min.27,5%.

W 100g:
     kalorie: 504
     węglowodany: 57,5g   
     białko: 6,4g
     tłuszcze: 26,5g

W jednej kostce (6g):
     kcal: 30

     w: 3,3g     
     b: 0,4g
     t: 1,6g

 

3 komentarze:

  1. mam czekoladę z tej serii tylko, że o smaku pina colady i irish coffee mam nadzieję, że też będa świetne jak ta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ją! Ale obawiałam się, że to będzie jakieś chemiczne badziewie, ale z tego co widzę - nie jest źle:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję Wam za każdy komentarz, chętnie odpowiem na każde pytanie, liczę też na różne sugestie. Z przyjemnością zajrzę do Was i na pewno zostanę na dłużej! :)