niedziela, 21 kwietnia 2013

21. 3 Bit Pina Colada- NEW Limited Edition

 3 Bit Pina Colada, Limited Edition - Baton w czekoladzie mlecznej 
z nadzieniem mlecznym o smaku rumowo-kokosowym, 
nadzieniem o smaku rumowo-kokosowym i herbatnikiem.

    Rozwiązanie zagadki z poprzedniego postu, oczywiście mieliście rację! Widzę, że jesteście na bieżąco z nowinkami:) To nowy baton 3Bit, z limitowanej edycji, tuż obok 3Bit Rum & Cola (który pojawił się już w tamtym roku i w tym znów jest dostępny w sklepach). 
    Mleczna czekolada, herbatnik, białe, mleczne nadzienie i także białe nadzienie pina colada. Z tropu zbija nazwa batonika, ponieważ nie ma tam nic o ananasie, który pojawia się zarówno na obrazku, jak i w składzie. Fakt, iż nie jest wyczuwalny, i producent chyba o tym wie, skoro pominął ananasa w opisie produktu.;) Niestety z alkoholem i ten z kolei jest delikatnie wyczuwalny, dla mnie to minus, ponieważ nie znoszę smaku alkoholu w cukierkach. Jednak oprócz tego udany, słodki, choć ciężki i specyficzny, bo i pina colada należy do smaków trudnych. W porównaniu z drugą wersją z serii limitowanej, zdecydowanie bardziej pasuje mi Rum & Cola i jeśli będę miała wybrać, kupię własnie ten. Mimo to baton jest bardzo ciekawy i polecam go każdemu choćby po to, by spróbować takiej nowości, nie ma na naszym rynku chyba niczego o takim smaku, pomijając jakieś pojedyncze pralinki w bombonierkach. A jeśli dodatkowo nie przeszkadza Wam posmak alkoholu lub (nawet lepiej!) lubicie taki delikatny akcent- śmiało wyruszajcie na łowy w poszukiwaniu tej nowości! 
     Komu polecam: fanom nowości! I osobom, które lubią delikatnie alkoholowe, kokosowe smaki :)
     Moja ocena: warte spróbowania!
     Waga batona: 42g
     Liczba kawałków: 4
     Cena: 1,5zł
     Dostępność: ? (kupiłam w sklepie osiedlowym, nigdzie więcej nie widziałam)
(kliknij na obrazek, by zobaczyć w powiększeniu)
W 100g:                          W batonie (42g):                    W jednym kawałku:
kalorie: 510                          kcal: 215                        kcal: 54
węglowodany: 64g                 w: 27g                          w: 6,75g
białko: 4,8g                            b:2g                             b: 0,5g
tłuszcz: 25g                            t: 10,5g                        t: 2,6g

13 komentarzy:

  1. Jak tylko go zobaczę, kupuję bez wahania!
    Ja akurat jestem miłośnikiem smaku alkoholu w słodyczach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po wyrzuceniu połowy 'rum&cola' chyba sobie odpuszczę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opinia jest zawsze subiektywna, może akurat Tobie bardziej podejdzie Pina Colada, dlatego mimo wszystko zachęcam, właśnie dla spróbowania! :)

      Usuń
  3. Jakoś podchodzę z rezerwą do takich wynalazków, wolę sprawdzoną, dobrą czekoladę ;) choć gdyby ktoś mnie poczęstował kawałkiem tego batonika z chęcią bym go spróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jego smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I po przeczytaniu o smaku alkoholu stwierdziłam, że przynajmniej na tym zaoszczędzę. Nie kusi ani trochę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też średnio kusi, nawet go gdzieś widziałam... ale tak z ciekawości - kto wie?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm, uwielbiam 3 bity <3 zdecydowanie muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że u mnie jeszcze takich nie widziałam. Muszę koniecznie spróbować, choć wersja z colą jakoś do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog :) twoj ulubiony smakolyk to?

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze mi się takie cudo w oczy nie rzuciło, wielka szkoda, chyba się wybiorę na poszukiwania :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję Wam za każdy komentarz, chętnie odpowiem na każde pytanie, liczę też na różne sugestie. Z przyjemnością zajrzę do Was i na pewno zostanę na dłużej! :)